
Презентація оновленого Mitsubishi ASX
Кейс
Завдання
Організувати презентацію нової моделі - MITSUBISHI ASX для представників ЗМІ. Запропонувати концепцію проведення заходу, щоб максимально показати екстер'єрні зміни автомобіля.
Рішення
Організувати презентацію оновленого авто на території кіностудії Victoria Film Studios, та створити атмосферу справжнього кіно-блокбастеру, перегляд якого надасть натхнення та емоції та створення яскравого та обʼєктивного прес-релізу оновленого автомобіля Mitsubishi ASX!




Передісторія
Модель ASX входить в топ 3 найпродаваніших авто автомобільного бренду Mitsubishi Motors і правильно та яскраво презентувати його оновлену версію надважливо, як для самого концерну так і для агентства.
Локація була поділена 2 дві великі зони - зона експонування та зона презентації. Презентував оновлену модель особисто генеральний директор Mitsubishi Motors Ukraine - Кейсуке Нішіно. Парою на сцені була Юлія Самсон, маркетинг директор Mitsubishi Motors Ukraine.







Захід відвідала амбасадор бренду Mitsubishi двократна чемпіонка світу з дзюдо Дарʼя Білодід
Побувати на кіностудії та не спробувати зняти своє кіно ми не могли, тому після презентації та офіційної частини заходу ми зняли свою короткометражку де головним актором став новенький ASX




Заключення
Ось так ми провели дуже цікавий та значащий для нас проект - презентацію оновленого Mitsibishi ASX, за який на міжнародному фестивалі з маркетингу та PR-комунікацій WOW Done Awards 2020 Profi ads отримали бронзу та завоювали шорт-лист
Дивись інші кейси
Маєте завдання — ми знайдемо рiшення
Заповніть форму, і ми покажемо, як ваша реклама може працювати краще.
Щось пішло не так, спробуйте ще раз
